piątek, 15 sierpnia 2014

Sierpień ... ii Emi

Witajcie :)
Tak jest już sierpień. Może nawet jest już połowa sierpnia, ale ten czas tak szybko leci, że ja nie zdążyłam tego zauważyć. A co nowego się zdarzyło w tym miesiącu?
Na pewno jak zawsze zacznę od zdjęć! Robiłam kilka sesji ( w następnych postach oczywiście je zobaczycie ). W tym czasie też podjęłam decyzję co do mojego nowego sprzętu ( tak tak niedługo będzie dużo nowego sprzętu ).. A teraz cos o dzisiejszym poście!
Tytuł wskazuje, że oprócz sierpnia jest ktoś jeszcze! A mianowicie Emi :)
Emi jest moją najukochańszą przyjaciółką, z którą zawsze mogę o wszystkim porozmawiać, ale też zawsze mogę zrobić jej mnóstwo zdjęć męcząc ją przez wiele długich godzin! Na szczęście Emi na wszystko się zgadza :) Za co jej bardzo dziękuję! Nie będę pisała już nic więcej tylko w końcu pokażę zdjęcia!














Dziękuję wam za przeczytanie kolejnego mojego posta :)
W kolejnym poście ujrzycie znowu Ewę! ( taki mały spoiler! )
Pozdrawiam Mika

2 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo ładne, ale wydaje się,że wszystkie takie same :/ A modelka śliczna, ma bardzo niecodzienną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ,,takie same'' to chyba jeśli chodzi o jedną sesję to wszystkie zdjęcia muszą być w podobnym klimacie i w podobnych kolorach bo inaczej byłby bałagan. :)

    OdpowiedzUsuń