piątek, 1 sierpnia 2014

Obietnica

Witajcie!
Tak jak wam ostatnio obiecałam, a w sumie zaspoilerowałam dzisiaj znowu dodam zdjęcia Ewy. :)
Cóż mogę więcej napisać? Mam nadzieję, że w miesiącu, który się dzisiaj własnie zaczyna będę miała dużo nowych zdjęć do pokazania ( mam nadzieję że przede wszystkim będą to zdjęcia ludzi! ). Obecnie poczyniłam pewne plany co do zmiany swojego sprzętu. Na razie się nad tym intensywnie zastanawiam, ale myślę, że już niedługo ulegnie on poważnej zmianie! Chociaż na pewno o tym napiszę! A na razie nie będę przeciągała tylko dodam zdjęcia, które chciałam wam dzisiaj pokazać :)
Mam nadzieję, że się wam spodobają!












Pozdrawiam was cieplutko! 
Mika

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, jak zwykle ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę świetne, jakiego sprzętu używasz ?
    http://swiat-mojego-psa.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obecnie posiadam lustrzankę Nikona D3100 i obiektywy 18-105 i 35 mm 1.8 G
      a więcej o moim sprzęcie możesz przeczytać w zakladce ,,o mnie'' :)

      Usuń