niedziela, 31 sierpnia 2014

Co łączy pasje?

                Nigdy nie pisałam, że mam inne pasje prawda? A mam je. Dzisiaj chciałam napisać tylko o jednej, która łączy się z fotografią. W jaki sposób? W bardzo prosty. Od dawna gram na pianinie i śpiewam. Uwielbiam też słuchac muzyki i własnie o tym chcialam napisać. Muzyka towarzyszy mi od zawsze. Już od rana można usłyszeć mój śpiew w całym mieszkaniu. Kiedy jadę samochodem słucham muzyki, jade na spacer słucham muzyki, pije kawe słucham muzyki... a w końcu kiedy robię zdjecia też słucham muzyki. Moje zdjęcia mają dokładnie taki klimat jakiej w tym momencie słucham muzyki. To mnie nastraja. Kiedy muzyka, która leci w moich słuchawkach jest smutna i nostalgiczna, moje zdjęcia też takie się stają. Kiedy moja muzyka jest żywsza ma dużo poweru, moje zdjęcia tez mają ten sam power. I tu właśnie spójrz ponownie na tytuł ,,Co łączy pasje?''. Właśnie to. Między muzyką, a fotografią istnieje wielka więź. Bez muzyki nie umiałabym robić zdjęć. Słucham i staram sie w swoich fotografiach zawrzeć ten sam nastrój, te same dźwięki, które słyszę w muzyce przelać na moje fotografie. Czy dałabym rady żyć bez muzyki? Tworzyć w krainie ciszy? Nie. 
           Witam was w ten ostatni dzień sierpnia. oczywiście jak zawsze rozpisalam się na początku. Koniec lata nadchodzi już niedługo, ale za to ja osobiście dostanę wynagrodzenie w postaci mojej ulubionej pory roku -jesieni-. Uwielbiam polską, złotą jesień. Tą jesień wielu barw, tą jesień spadających liści, zachodzącego jesiennego słońca. Tej ciepłej jesieni kiedy człowiek nadal może chodzi w lekkich kurtach. Tą wrześniową jesień, która trwa niestety tak krótko. Mam nadzieję jednak, że zdążę w tym czasie zrobić kilka sesji :) 
            A więc kto dzisiaj? Kto pojawi się w dzisiejszym pości. Dzisiaj zaprezentuję wam po raz pierwszy, lecz mam nadzieję, ze nie po raz ostatni Julkę. Bardzo skromną, kochaną osóbkę, z którą praca to sama przyjemność. Mam nadzieję, że spodobają wam się efekty naszej pracy. Nie chcę już przedłużać, więc po prostu pokażę wam już te zdjęcia :) 























Dziękuję wam ze to, przeczytanie kolejnego moje posta! Szczególnie dziękuję tym, którzy przeczytali całą treść posta od A do Z a potem jeszcze mieli siłę na obejrzenie zdjęć! 
Pozdrawiam was cieplutko na zakończenie sierpnia! 
Mika :)


3 komentarze:

  1. Zawsze rozpisuj się tak na początku - bardzo fajnie się czyta :D
    Podziwiam Cię, że tak dobrze robisz zdjęcia ludzi, bo w tej dziedzinie jestem beznadziejna :P

    Pozdrawiam!
    http://poprostuzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Na pewno nie jesteś beznadziejna wystaczy ćwiczyć nabrać obycia i na pewno się uda! :)

      Usuń