poniedziałek, 3 marca 2014

Czyżbym powróciła ?

Witajcie :)
Tak wiem ... wiem wiem wiem .... nie było mnie tutaj ponad miesiąc... Długo ? No chyba tak. Bardzo mi brakowało pisania tutaj, ale niestety brak czasu, brak weny, na szczęście zdjęć mam, aż w nadmiarze, więc na dzisiaj zaplanowałam takie zimowe kadry robione Nikkorem 35 mm 1.8 moim nowym ( a może już nie, aż tak nowym ) zakupem.
Zima zima zima .... juz się dawno skończyła wszyscy o niej zapomnieli, a ja uwieczniłam ją na swoich fotografiach :) ... i chyba wolałam uwieczniać ją niż to co obecnie dzieje się za oknem. Wbrew pozorom śnieg jest bardzo ciekawym obiektem w fotografii. Chyba nie będę już więcej pisała tylko po prostu wstawię zdjęcia, bo po to właśnie piszę tego posta :)













To chyba tyle na dzisiaj, a już w następnym poście pokażę wam trochę bardziej wiosenne, słoneczne kadry :)
Pozdrawiam was cieplutko i wiosennie ( pomimo zimowych zdjęć ) Mika :)

2 komentarze: