środa, 29 stycznia 2014

Coś co kocham ! :)

Witajcie !
Czas ucieka ! Z wielką przyjemnością piszę kolejny post, ponieważ jak sam tytuł brzmi jest on o czymś co darzę szczególną miłością...fotografia ludzi. Uwielbiam pracę z ludźmi. Kiedy fotografuję ludzi wiem, że musze w swoich zdjęciach oddać ich osobowość ich charakter i emocje. To naprawdę nie jest łatwe zadanie, ale ostatnio miałam przyjemność pracować z trzema wspaniałymi dziewczynami, a więc zapowiada się post z wielką ilością zdjęć !
Paulinka - to bardzo energiczna istotka, która uwielbia pozować do zdjęć. Wszędzie jej pełno i wszędzie musi być pierwsza. Chociaż jest skromna jednak bardzo odważnie staje przed obiektywem i pozuje do zdjęć. Niewątpliwie jest bardzo fotogeniczna i piękna ! Kochani a oto zdjęcia z jej udziałem !
















Emilka - to spokojna i bardzo opanowana dziewczyna, dlatego bardzo dobrze mi się z nią pracuje. Przed aparatem jak najbardziej naturalna i uśmiechnięta ! :) 











Malwina - to bardzo towarzyska i żywiołowa dziewczyna. Wszędzie jej pełno. Dla sztuki może poświęcić dosłownie wszystko, dowiecie się dlaczego kiedy obejrzycie jej zdjęcia ! :)














To chyba już wszystkie zdjęcia :) mam nadzieję że wam się podobają !
Pozdrawiam Mika

1 komentarz:

  1. Zdjecia śliczne :)
    Najbardziej mi się podoba zdjęcie nr. 7,33 i 19.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń