sobota, 18 stycznia 2014

Zima ? !

Witajcie ! 
Wystarczy spojrzeć za okno żeby zobaczyć co się zmieniło i jakie zdjęcia zobaczycie dzisiaj ! Niestety nie mam zdjęć robionych moja nową stałką, bo moja choroba się trochę przeciągnęła i nie moge wychodzić na podwórko..ehh no mam nadzieję, że już niedługo stanę na nogi i wyjdę na fotograficzny spacer. A dzisiaj chciałam wam zaprezentować zdjęcia zimy zrobione trochę wcześniej ! ( listopad ? ). Naprawdę dzisiaj nie mam natchnienia do pisania tego posta, tak więc po prostu wstawię zdjęci ! :) Mam nadzieję, że wam się spodobają takie zimowe kadry, a za tydzień mam nadzieję, że będziecie mogli obejrzeć zdjęcia obecnej zimy ! :) 












To chyba tyle na dzisiaj. Ostatni post był taki długi, że ten po prostu będzie krótki ! :) 
Do zobaczenia niedługo ! Mika :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz