niedziela, 23 marca 2014

Paulina

Witajcie!
Kiedy pisałam ostatni post była jeszcze zima ( na zdjęciach w poprzednim poście był śnieg ). Dzisiaj chciałam wam pokazać zdjęcia, które lubię robić najbardziej czyli zdjęcia ludzi. Konkretniej jednej skromnej osóbki, która jest uwielbia pozować do zdjęć i trzeba powiedzieć, że ma do tego prawdziwy talent. Jak mówi sam tytuł jest to Paulina, który już nie pierwszy raz była u mnie na zdjęciach ( patrz Galeria ) i bardzo jej się to spodobało, tak więc mam dla was kolejną porcją zdjęć z jej udziałem ! Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka sesja! Dziękuję ci Paulinko! A teraz przechodzę do zdjęć, bo jest ich bardzo dużo, więc tekstu będzie stosunkowo mało :)























Pozdrawiam was serdecznie :)
Mika

2 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i oczywiście modelka też ;D zazdroszczę talentu ;* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piąte najbardziej chyba mi się spodobało ;)
    Wspaniałe robisz zdjęcia! :)))

    OdpowiedzUsuń