poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poczatek konca

,,.....wszystkie drogi prowadzą do ludzi...''

                                                                          Antoine de Saint-Exupery


Jakiej drogi człowiek by nie wybrał.. wszystkie one prowadzą wprost do ludzi.Ludzie są nieodzowną częścią naszego życia. Oni w pewnym sensie są naszym życiem. Czy to właśnie ich brak nazywamy samotnością? Tak .. a czy to właśnie tej samotności tak bardzo zawsze się boimy? Tak ... I chociaż czasami tak bardzo mamy wszystkie i wszystkich dość nadal nie chcemy być sami. Pragniemy ludzkiego towarzystwa, a przede wszystkim zainteresowania naszą osobą...Własnie zainteresowania. Ostatnio dostrzegłam jak bardzo ludziom potrzebne jest zainteresowanie. Wystarczy poświęcić im trochę czasu i dopiero wtedy okazuje się jak wiele mają do powiedzenia .. ile można się o nich dowiedzieć i jak dobrze ukrywają swoje prawdziwe ,,Ja'' przed całym światem.... czyż nie warto?

Witajcie!
Droga fotografii również prowadzi do ludzi, bo przecież lustrzanka sama w sobie jest tylko pudełkiem pełnym elektroniki... bez człowieka jest ona bezużyteczna, martwa, nie posiada żadnej duszy.
A więc żeby w ten ostatni tydzień starego roku piszę kolejny post na blogu.. Czy jest on przemyślany? Na pewno .. wiele godzin spędziłam na myśleniu nad treścią. Wiele razy zabierałam się do pisania a potem tyle razy używałam klawisza ,,backspace'', aż w końcu dzisiaj udało mi się napisać ten post. Na podsumowanie tego roku chciałam pokazać wam ostatnie fotki jakie zrobiłam w tym roku. W roli modelki po raz kolejny wystąpiła Ewa. Sesja była niezwykle trudna do wykonania, pracochłonna i wymagająca poświęceń ze strony modelki. Ponieważ zdjęcia zostały zrobione w wannie pełnej wody! Efekty zobaczcie sami!
















Z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2015! Chciałabym wam życzyć przede wszystkim zainteresowania ze strony innych ludzi... żebyście nigdy nie mogli powiedzieć, że jesteście samotni! 
Pozdrawiam was!


1 komentarz: